1. Kontakt NOVASOL eller lad NOVASOL kontakte dig
Måske vil du bare gerne høre lidt mere om sommerhusudlejning generelt. Måske går du med konkrete overvejelser om at udleje dit sommerhus. Måske har du allerede bestemt dig. Uanset hvad, så er første skridt en uforpligtende samtale om, hvad vi kan tilbyde, og hvordan vi sammen kan finde frem til en udlejningsløsning, der giver mening for dig og dit sommerhus.
Vi klarer det meste, og du er i gang med det samme
2. Uforpligtende møde med din lokale ejerrådgiver
Hvis du har lyst til at gå videre i processen, er næste skridt endnu et uforpligtende møde med din lokale ejerrådgivere. Det kan foregå over telefonen, på dit lokale servicekontor eller ude i dit sommerhus, og formålet er, at vi bliver lidt mere konkrete på, hvad du forventer af din udlejning, hvad der betyder noget for dig, og hvordan vi sammen kan få det optimale ud af dit sommerhus.
Derudover bruger vi også mødet til at snakke om økonomi, herunder hvor meget du kan forvente at tjene på at udleje dit sommerhus baseret på de faktorer vi vurderer ud fra, og hvordan du selv kan være med til at gøre dit sommerhus endnu mere attraktivt over for dine gæster. Alt efter hvor langt vi er i processen, aftaler vi sammen, hvad næste skridt er.
3. Kontrakten udfærdiges og underskrives
Såfremt du er klar til at vælge NOVASOL som din udlejningspartner, sætter vi os ned og bliver enige om de sidste detaljer sammen. De overordnede linjer i kontrakten er ikke til diskussion, men vi stræber efter at være så fleksible som overhovedet muligt, så vi sammen kan skræddersy en aftale, der passer til lige netop dine behov. Du bestemmer eksempelvis selv, om du vil have dynamiske priser på dit sommerhus eller om du vil leje det ud i korte perioder eller hele uger.
4. Vi markedsfører dit sommerhus
Vores samarbejder med vores partnere for at sikre dig maksimal eksponering af dit hus. Det er styrken ved at være en del af NOVASOL-familien.
Derudover tæller vores marketingapparat bl.a. online og offline annoncering, tv-spots, sociale medier og email-marketing.
Så snart kontrakten er underskrevet, begynder vi at markedsføre dit sommerhus i vores globale netværk. Første skridt er, at en af vores fotografer kommer og tager billeder af dit sommerhus, så det kan vise sig frem fra sin allerbedste side.
Dernæst sørger vores dygtige hold af specialiserede tekstforfattere for at skrive en inspirerende huspræsentation, der sammen med den visuelle side giver det bedst mulige udgangspunkt for at leje dit sommerhus ud til vores internationale publikum via en af vores mange markedsføringskanaler.
5. Dit sommerhus er online
Allerede dagen efter er dit sommerhus online og klar til udlejning på novasol.dk og vores partnersider.
Du kan holde øje med dine bookinger, styre din kalender, tilgå nøgletal og vigtige dokumenter via dit personlige husejer-login. Her kan du følge med i din udlejning og altid have det forkromede overblik over hele processen.
6. Dit sommerhus bliver booket
Det er også på din personlige husejerside, at du kan følge med i hvornår dine gæster ankommer,og om de har bestilt ekstra serviceydelser som eksempelvis rengøring. Her har du også mulighed for at sende dine gæster ekstra informatio om dit sommerhus og/eller lokalområdet.
Det er også vigtigt, at du er opmærksom på, at alt i sommerhuset er som det skal være inden dine gæster ankommer. Bor du ikke selv i nærheden af dit sommerhus, er vi gerne behjælpelige med at sørge for dit hus imellem udlejninger. Vi arbejder sammen med lokale partnere over hele landet, der gerne sørger for alt det praktiske.
7. Dine gæster rejser
Når dine gæster er checket ud, er det vigtigt, at dit sommerhus er pænt og rent inden de næste checker ind. Her skal du være opmærksom på, om dine gæster har tilkøbt slutrengøring eller selv har gjort rent. Når du har gjort det, er du klar til næste booking.
Du er selvfølgelig velkommen til at kontakte din lokale ejerrådgiver både før, under og efter en booking i tilfælde af tvivlsspørgsmål. Skulle uheldet være ude og inventar gå i stykker, så hjælper vi dig selvfølgelig også.