Vi skræddersyr kontrakten, så den passer til dine behov
Enhver kontraktunderskrivelse hos NOVASOL sker på baggrund af et møde med en af vores ejerrådgivere i jeres sommerhus. Du og familien har mødtes til et uforpligtende møde, hvor I har haft mulighed for at vise huset frem, ligesom ejerrådgiveren har fortalt jer om vores tilgang, eventuelle optimeringsmuligheder og fordele ved at leje ud gennem netop os. Når I har besluttet jer for, at NOVASOL er den helt rigtige udlejningspartner er næste skridt at skrive under på kontrakten.
Vi ser det som vores fornemmeste opgave at gøre udlejningsprocessen så fleksibel og lukrativ for jer som overhovedet muligt. Derfor indeholder kontrakten en række tilvalgsmuligheder, som alle kan være med til at øge indtjeningen, hvis I inkluderer dem I jeres aftale med os. I gennemgår selvfølgelig mulighederne med ejerrådgiveren, og sammen skrædddersyr I kontrakten, så den passer fuldstændig til jeres ønsker og behov.
Hvilken fleksibilitet ønsker du?
Vores kontrakt indeholder en række valgfrie elementer. Du vælger selv, hvilke du gerne vil inkludere i vores samarbejdsaftale, alle er de dog med til at sikre dig både fleksibilitet og størst mulig indtjening.
Du kan tilvælge følgende koncepter:
Vores ejerrådgiver gennemgår selvfølgelig også ovenstående tilvalg med jer, når I mødes i sommerhuset, sådan at I kan træffe de rigtige valg for jer.
Vores skræddersyede koncepter øger værdien af dit sommerhus
Vi tilbyder ferieglade gæster koncepter som udendørs wellness, husdyr tilladt, særlig børnevenligt, aktivitetshus og lystfiskerhus.
Faste bestanddele i kontrakten
Foruden ovenstående tilvalg, er der også nogle helt faste kontraktpunkter. Det gælder både de bestanddele, vi er forpligtet til som udlejningsbureau, og de bestanddele du er forpligtet til som husejer.
Når vi indgår en aftale om at formidle dit sommerhus, forpligter vi os til følgende:
- Vi bidrager med optimal formidling af dín feriebolig i form af diverse marketingtiltag.
- Vi informerer dig om bekræftede bookinger via dit husejer-login.
- Vi betaler lejeindtægten for en fuldt betalt booking, hvis denne bliver afbestilt mindre end 28 dage før ankomstdatoen.
- Vi udbetaler lejeindtægten til dig den sidste bankdag i hver måned.
- Vi sørger for, at du er forsikret via vores tryghedsforsikring og småskadekoncept.
Dette forpligter du dig til, når du udlejer gennem NOVASOL
Som husejer er det dit ansvar, at sommerhuset er rengjort og skadesfrit inden gæsternes ankomst. Vi formidler dog gerne lokale samarbejdspartnere her til, hvis det er nødvendigt. Samtidig er det også dig, der betaler for ekstra serviceydelser som gæsterne kan benytte sig af. Det kan fx være bådleje eller adgang til badeland, og sådanne aftaler indgås altså mellem dig som husejer og den eksterne samarbejdspartner.
I tilfælde af, at du ændrer noget ved sommerhuset, fx antallet af sengepladser, er det vigtigt, at du fortæller os om de nye ændringer, så vi kan formidle de rette oplysninger.
Som husejer er du også forpligtet til at:
- holde dig opdateret på bekræftede bookinger i din kalender på via dit husejer-login.
- sørge for, at ferieboligen følger sikkerhedslovgivning, fxl brandsikring.
- stille ferieboligen til rådighed i minimum 10 uger i løbet af året.
Har du flere spørgsmål til indholdet i kontrakten eller NOVASOL som udlejningspartner? Så tag endelig kontakt til vores lokale ejerrådgivere, der altid er klar til at guide dig.