COVID-19 info!

Den globale COVID-19-pandemi medfører grænselukninger over hele verden.

Dette er en ekstraordinær situation. Hos NOVASOL gør vi alt, hvad vi kan få at hjælpe vores gæster, på tværs af Europa, med snarlig ankomst.

Vi hjælper alle vores gæster i disse dage. Det betyder, at vi har rigtig travlt, og I kan have svært ved at komme igennem hos os. I skal dog ikke være bekymrede; vi skal nok nå at behandle alle jeres sager.

Nedenfor kan I se svar på nogle af de oftest stillede spørgsmå

COVID-19 - Hvis du har en booking!
Kan I få jeres penge refunderet?

Vi henviser til vores normale leje- og afbestillingsregler, da refundering er afhængig af, hvor lang tid der er til ankomst. Husk, at vi – helt ekstraordinært – tilbyder gratis ombooking til en senere ankomstdato i 2020. Denne mulighed for ombooking betyder dog, at man efterfølgende ikke får ret til refundering i forhold til den nye ankomstdato.

Den globale COVID-19-pandemi medfører grænselukninger over hele verden. Hvad gør jeg?

Dette er en ekstraordinær situation. Hos NOVASOL gør vi alt, hvad vi kan få at hjælpe vores gæster, på tværs af Europa, med snarlig ankomst.

Vi tilbyder gratis ombooking til alle de af vores gæster, der er direkte påvirket af grænselukningen. Det betyder, at I kan booke det samme feriehus med en senere ankomstdato i 2020.

Vi hjælper alle vores gæster i disse dage. Det betyder, at vi har rigtig travlt, og I kan have svært ved at komme igennem hos os. I skal dog ikke være bekymrede; vi skal nok nå at behandle alle jeres sager.

Kan I booke et andet hus?

Umiddelbart tilbyder vi alle vores gæster at ombooke det samme feriehus; blot med en senere ankomstdato i 2020.

Hvis feriehuset er optaget i den nye, ønskede uge, tilbyder vi jer dog at kunne booke et andet hus gennem enten NOVASOL eller Dansommer. Er det nye feriehus dyrere end det oprindelige, betaler I selv differencen, mens vi IKKE tilbyder refundering af differencen ved valg af et billigere hus.

Den nye uge er billigere eller dyrere end jeres oprindelige. Hvad betyder det for jer?

I betaler selv for den eventuelle difference der måtte være. Vælger I at ombooke til en uge, hvor prisen er højere, betaler I altså mere, mens I ikke vil få refunderet det beløb, der vil være, hvis I vælger at ombooke feriehuset til en uge, hvor prisen er lavere.

Jeg finder ikke et svar her, hvordan kontakter jeg jer?

For at få rådgivning omkring dine muligheder kontakt venligst vores kundeservice på novasol@novasol.dk eller på tlf. +4570424424 og vores medarbejdere vil hjælpe dig så godt som muligt.

Bemærk, grundet de mange henvendelser vi får, kan der være ventetid. Du vil have samme muligheder ift. til din booking ved kontakt til os på et senere tidspunkt, bare det er inden 13. april.

Vi arbejder, så hurtigt vi kan og takker for jeres tålmodighed.

For generelle spørgsmål vedrørende dit lejemål henvises til vores lejebetingelser: https://www.novasol.dk/rental-terms