Hvad siger andre sommerhusejere?

Hvor meget kan jeg forvente, at mit sommerhus bliver lejet ud? Skal jeg hellere leje det ud selv? Hvad tager NOVASOL sig af? Og hvordan bliver sommerhuset markedsført?

Fra markedsføring, forholdet til feriegæsten og niveauet af udlejning til rengøring, den løbende kontrol af sommerhuset og oplevelser med lokalkontoret: Hør og læs, hvad andre sommerhusejere siger om at udleje gennem NOVASOL.

Hvorfor udleje sit sommerhus gennem et bureau?

Poul og hans kone overvejede kort, om de selv skulle udleje sommerhuset i Gilleleje. De blev dog hurtigt enige om at vælge et bureau. Hør ham her fortælle hvorfor.

 

 

Det er jo firmaets hovedopgave at sørge for, at det er lejet ud. De har klientgrundlaget, og de afdækker alle problemerne for ejerne.

Poul, sommerhus i Udsholt, husnummer E06474

 

Hvorfor vælge NOVASOL?

Syv sommerhusejere fortæller om de fordele de oplever ved at udleje deres sommerhus gennem NOVASOL.

 

 

Markedsføringen af vores sommerhus har været helt fantastisk. Fantastiske billeder, der er blevet lagt på nettet, og det har åbenbart også været nogle, som folk kunne lide, for de har i hvert fald valfartet dertil.

Tim, sommerhus på Bogø, husnummer K30216

 

Hvorfor er det en fordel med et lokalt servicekontor?

Hør en række sommerhusejere fortælle, hvordan de oplever kontakten med det lokale NOVASOL-kontor.

 

 

Jeg synes, det er en god måde, som NOVASOL har organiseret, at tingene bliver passet. Man holder ordentligt øje med, at der ikke er noget, der ikke er i orden, når folk forlader det, og man er sikker på, at alting er helt på plads, inden det næste hold kommer. Det er en god tryghed at have.

Birgit, sommerhus i Ebbeløkke, E18255

 

Flere sommerhusejere fortæller

 

Når man udlejer sit sommerhus, skal det bare virke – og dét gør det.

Thomas, sommerhus på Hønsinge Lyng, husnummer E19205

 

Udlejningen er gået over al forventning, og der er en god dialog; Det har stor betydning, at vi lige kan gå en tur forbi lokalkontoret og få en snak.

Søren, sommerhus ved Trappendal Strand, husnummer F04595

 

Personalet på kontoret er utrolig flinke, og det betyder meget, at vi kender dem alle sammen. Det lokale kontor er også en fordel for gæsterne, som kan få tips til, hvad der sker i lokalområdet.

Lars, sommerhus ved Bork Havn, husnummer P52052

 

Det er helt problemfrit. Vi er ret nye sommerhusejere, og vi vidste ikke rigtig, hvad vi skulle forvente, men det har bare kørt der ud af.

Bente og Ejlif, sommerhus i Sandager Næs, husnummer G52502

 

NOVASOL sørger for, at der er mange tilbud til gæsterne i form af blandt andet rabatter til forlystelser. Det ville jeg ikke kunne tilbyde, hvis jeg skulle stå for det selv. Men det er en fælles indsats – et samarbejde til fælles bedste.

Jonny, sommerhus i Hejlsminde, husnummer F04610

 

”Fra information om bookinger til den økonomiske opfølgning og årsregnskabet: Der er tjek på det. Specielt markedsføringen har jeg været imponeret over. Ikke kun på internettet men også i andre sammenhænge synes jeg, at annonceringen har været meget synlig.

Hans-Henrik, sommerhus på Gniben, Sjællands Odde, husnummer E18254

 

Det er guld værd, at de har den daglige kontakt med gæsten.

Mette, sommerhus i Gedesby, husnummer K20464

 

Jeg har valgt selv at passe huset, men både markedsføring og administration med kunderne står NOVASOL for, og kniber det med rengøring eller lejerskiftekontrol, er de der også. Derudover er der den europæiske dimension, der gør, at vi får gæster fra alle mulige kulturer, hvilket vi sætter pris på.

Hanne, sommerhus på Reersø, husnummer E20565