Derfor skal du vælge os som udlejningspartner

Der er mange overvejelser forbundet med at udleje sit sommerhus, og at vælge den rigtige udlejningspartner er en vigtig beslutning.

Vi er med dig hele vejen

Når du udlejer dit sommerhus, får du en ekstra indkomstkilde; når du udlejer dit sommerhus gennem NOVASOL, sørger vi for, at det også er uden besvær.

Vi ser forholdet til vores sommerhusejere som et partnerskab. Vi er allierede, og vi deler det samme mål: At skabe de bedste betingelser for udlejningen af dit feriehus. Derfor gør vi, alt vi kan for at give dig en god og ukompliceret udlejningsoplevelse – og det hele er selvfølgelig en del af vores bidrag til partnerskabet og uden omkostning for dig!

Hvad siger andre sommerhusejere?

Hør otte sommerhusejere fortælle, hvorfor de har valgt at udleje deres sommerhus gennem os:

 

Hvad kan vi tilbyde dig?

Nedenfor kan du læse om, de ting vi tilbyder dig som udlejningsbureau; få mere information ved at klikke på hvert punkt.

Du er selvfølgelig også meget velkommen til at kontakte os, så vi kan forklare mere og svare på alle de spørgsmål, du måtte have. Det kan du gøre via "Kontakt os"-knappen ovenfor eller formularen nederst på siden.

Når du udlejer dit sommerhus gennem os, får du:

  • Global markedsføring: Dit feriehus markedsføres over hele Europa via blandt andet nyhedsbreve, sociale medier, kataloger, mere end 10.000 rejsebureauer og bookingportaler og ikke mindst vores egen hjemmeside, som findes i 18 versioner på lokale sprog og har millioner af besøgende hver måned.
  • Fængende præsentation: Professionelle billeder og en detaljeret beskrivelse af dit hus på 14 sprog introducerer potentielle feriegæster til alt det, der gør lige præcis dit sommerhus specielt.
  • Problemfri booking: Fra forespørgsel og spørgsmål fra gæster til den endelige booking, vi håndterer hvert trin i bookingprocessen.
  • Kundepleje: Via vores mange lokalkontorer i Danmark og dygtige kundeservicemedarbejdere, som alle taler flere sprog, tager vi vare på vores fælles gæster. Vi sikrer, at de får en god ferieoplevelse, og at du ikke behøver bruge tid på spørgsmål og andre henvendelser – hverken før, under eller efter opholdet. Vi står selvfølgelig også klar til at hjælpe og rådgive dig med stort som småt.
  • Finansiel sikkerhed: Vi forudbetaler din lejeindtægt, tager os af alle transaktioner og dækker betalingen af din leje, hvis en gæst aflyser en bekræftet booking inden for 28 dage før ankomst.
  • Service af sommerhuset: Rengøring, kontrol, poolservice, håndtering af nøgler – hvis du ønsker, kan vi tage os af det hele.
  • Løbende analyse: For at sikre, at dit sommerhus forbliver konkurrencedygtigt, tilpasser vi lejepriser, sæsoner, markedsføring og meget mere ud fra grundige analyser af vores egne data, løbende overvågning af ferietendenser og meget mere.
  • Tryg sommerhusudlejning: Med vores gratis Tryghedsforsikring og Småskadeordning kan du læne dig tilbage med visheden om, at du er sikret, skulle der ske et uheld, mens dit hus er lejet ud*.
  • Lokal tilstedeværelse: Vi er der for dig, når du har brug for os – også lokalt. Udover vores 26 lokalkontorer i sommerhusområder over hele landet, får du også tilknyttet en lokal og personlig rådgiver.
  • Udlejnings-boost: På baggrund af vores erfaring kombineret med løbende analyser af ferietendenser, har vi udviklet forskellige koncepter, som har til formål at øge antallet af dine bookinger.

Og meget mere!

Vis mig svarene på de mest almindelige spørgsmål fra sommerhusejere

* Jf. forsikringsbetingelserne.


Jeg vil gerne kontaktes