Oplysning om klagemuligheder

Hvis du har lejet et NOVASOL feriehus og du ikke er tilfreds, så skal du altid huske at klage med det samme.

Reklamationer vedrørende rengøring skal ske straks, og reklamationer over skader og mangler skal ske senest 72 timer fra lejeperiodens begyndelse eller efter konstatering af en mangel eller skade. Disse reklamtioner skal rettes til feriehusets ejer, dennes repræsentant eller NOVASOLs lokale servicekontorer.

Drejer det sig om en haste-sag og har brug for at kontakte os udenfor normal åbningstid, kan du kontakte vores hotline på tlt.: +45 97 97 57 57.

Såfremt problemet ikke er blevet løst tilfredsstillende efter din mening i lejeperioden, så kan du skrive til os:

NOVASOL AS, att: Kundeservice, Søvej 2, 6792 Rømø

eller via mail til kundeservice@NOVASOL.dk

 

Klagemuligheder udenfor NOVASOL

I tilfælde af at du ikke kan løse en klagesag med NOVASOL, så har du mulighed for følgende:

  • Sende en klage over udlejning af sommerhus til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan også klage via www.forbrug.dk
  • Eller anvende EU-Kommissionens online klageportal. Den er specielt relevant hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land end Danmark. Klagen skal indgives på ec.europa.eu/odr . Når du opretter en klage herigennem, skal du angive vores email adresse: novasol@novasol.dk